Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookiek használatát a Cookiekkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garancia – Jótállás, szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás – terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.

Garancia: Az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül visszaléphet a vásárlástól, s mi visszaküldjük Önnek a termék és a szállítási költség árát, amennyiben sértetlen állapotban visszaküldi cégünk telephelyére (2013 Pomáz, Árpád fejedelem útja HRSZ.: 2732/13 GPS: 47.640863, 19.035627) a terméket a hatályos magyar jogszabályok szerint. 

A meghibásodott terméket a telephelyünkre kell eljuttatnia, amelynek szállításáról Ön köteles gondoskodni. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Elállás joga

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email (rendeles@alfadigital.hu) vagy telefaxon (+36 26 525 150) keresztül történő értesítés esetén az email, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe. A Vevő elállás esetén köteles a megrendelt terméket az ALFA Digital Kft. 2013 Pomáz, Árpád fejedelem útja HRSZ.: 2732/13 címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A Fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát; Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Pest Megyei Bíróság illetékességét kötik ki.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

Az ALFA Digital Kft. a Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.

Jótállás, szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás – terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.

Garancialevéllel rendelkező termék (készülék) meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén.

A meghibásodott terméket telephelyünkre kell eljuttatnia, amelynek szállításáról Ön köteles gondoskodni. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

1. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Fogyasztó  eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Fogyasztó  e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Jótállás Hibás teljesítés esetén az ALFA Digital Kft a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal. Az ALFA Digital Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az ALFA Digital Kft. köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Telephely, árukiadás: 2013 Pomáz, Árpád fejedelem útja HRSZ.: 2732/13
  • Telefon: +36 30 923 2369
  • E-mail: alfadigital@alfadigital.hu

3. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

Webáruházunk kínálatában olyan termékek is találhatók, melyek esetében a fogyasztó felbontás után nem gyakorolhatja az elállási jogot (vitaminok, étrend-kiegészítők, élelmiszerek stb.), ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Tájékoztatásként a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát az alábbi esetekben:

  • d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,
  • e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvénye érvényes.

Panasz ügyintézési és jogérvényesítési elérhetőségek ismertetése:

A Fogyasztó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerülnek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: https://jarasinfo.gov.hu

Ezen kívül a Fogyasztó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
  • A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei: az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségének adatait itt találja: https://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti
  • A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei: Az illetékes békéltető testület adatait alábbi linken találja: https://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el. http://bekeltet.hu/gyik/

Az online vitarendezési platform  az alábbi linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

Speciális kereső
Felbontás
Optika
Kialakítás
Smart funkciók
PoE kamera táplálás
Mikrofon
SD kártya foglalat
Tápellátás
Külső védelem
IR távolság
Fényérzékenység
Legkisebb látószög
Legnagyobb látószög
Vandálbiztos
Kameraszám
Merevlemezek száma
Bejövő sávszélesség
Riasztás bemenet
Riasztás kimenet
Hírlevél
Facebook
Hírek
2017-11-13 13:44:29
Az Uniview biztosítja a Toyota Irán autószalonjainak biztonságát! Az IRToya úgy döntött, hogy az Univiewt kéri fel autószalonjai videómegfigyelő rendszerének telepítésére.
2017-10-20 13:14:00
Uniview Defog funkció Újra köd lepi el az országot, ami veszélyes... Mit tehetnénk?